Vragen en antwoorden

1. We hebben via het contact formulier een bericht gestuurd en krijgen geen antwoord.

Het kan zijn dat de reactie die wij gegeven hebben in uw spamfolder staat van uw email. Dit is vooral het geval bij microsoft diensten (Hotmail, Live, Outlook)

2. Zijn er extra kosten verbonden bij achteraf betalen?

Nee, wij rekenen geen extra kosten voor het gebruik bij achteraf betalen.

3. Ik heb een klacht!

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar:
contact opnemen
Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (klik hier). Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.